Mezoterapia mikroigłowa (microPen)

Terapia mikroigłowa microPen opera się na stymulacji naturalnego procesu regeneracji dzięki tworzeniu mikroskopijnej wielkości nakłuć, co powoduje przyspieszone procesy naprawcze tkanek. Wpływa także na wchłanianie składników aktywnych w podawanych preparatach o właściwościach nawilżających, odżywczych, napinających (aminokwasy, peptydy, anyoksydanty, witaminy, mikroelementy)

Zobacz też: mezoterapia igłowa, mezoterapia osoczem bogatopłytkowym, redermalizacja - nowy zabieg anti-aging

Efekty mezoterapii mikroigłowej microPen:

• odmłodzenie skóry twarzy, dekoltu, szyi, dłoni
  • poprawa gęstości i elastyczności skóry
  • wyrównanie kolorytu skóry
  • niwelowanie przebarwień
  • spłycanie blizn i rozstępów
  • ujędrnianie brzucha, pośladków, biustu, ramion
  • poprawianie wyglądu blizn potrądzikowych i pooparzeniowych

Bezpieczeństwo:

Zabieg jest w pełni bezpieczny dzięki zastosowaniu końcówek jednorazowego użytku

Przebieg procesu zabiegowego:

Zabieg z zastosowaniem microPen trwa ok. 30-45 minut. Podczas zabiegu mikroigły o średnicy ludzkiego włosa wykonują tysiące drobnych nakłuć poprzez które zostaje wprowadzony odpowiednio dobrany przez profesjonalistę koktajl substancji aktywnych.

Uwaga: w czasie zabiegu widoczne jest zaczerwienienie skóry, z możliwością punktowego krwawienia, bezpośrednio po zabiegu pacjent może odczuwać ciepło, lekkie pieczenie, zwiększoną tkliwość skóry

Zalecenia pozabiegowe:

• po zabiegu można powrócić do codziennych czynności (mimo np. zaróżowienia skóry, można wykonać makijaż)
  • po 3-4 dniach może pojawić się delikatne drobnopłatkowe łuszczenie (nie dotykać, nie drapać)
  • zalecane jest nakładanie specjalnych kosmetyków pozabiegowych na poddane zabiegowi okolice celem  zmniejszenia obrzęku
  • należy całkowicie unikać słońca i solarium przez 6 tygodni po zabiegu

Dla zapewnienia najskuteczniejszej odnowy skóry zalecane są od 3 do 5 zabiegów co 2-3 tygodnie. Aby efekt zabiegu utrzymał się, poleca się robić 2-3 pełne sesje w ciągu roku.

Przeciwwskazania: stany zapalne skóry, infekcje, wszelkie choroby zakaźne, aktywna opryszczka, aktywny trądzik, choroby nowotworowe, ciąża i okres karmienia piersią.