Mezoterapia mikroigłowa (microPen)

Mezoterapia migroigłowa microPen

Terapia mikroigłowa microPen wpływa na stymulację naturalnego procesu regeneracji dzięki tworzeniu mikroskopijnej wielkości nakłuć, co powoduje przyspieszone procesy naprawcze tkanek. Pozwala także na wchłanianie składników aktywnych w podawanych preparatach o właściwościach nawilżających, odżywczych, napinających (aminokwasy, peptydy, anyoksydanty, witaminy, mikroelementy)

Efekty mezoterapii mikroigłowej microPen:

• odmłodzenie skóry twarzy, dekoltu, szyi, dłoni
  • poprawa gęstości i elastyczności skóry
  • wyrównanie kolorytu skóry
  • niwelowanie przebarwień
  • spłycanie blizn i rozstępów
  • ujędrnianie brzucha, pośladków, biustu, ramion
  • poprawianie wyglądu blizn potrądzikowych i pooparzeniowych

Bezpieczeństwo:

Zabieg jest w pełni bezpieczny dzięki zastosowaniu końcówek jednorazowego użytku

Przebieg procesu zabiegowego | mezoterapia mikroigłowa:

Zabieg z zastosowaniem microPen trwa ok. 30-45 minut. Podczas zabiegu mikroigły o średnicy ludzkiego włosa wykonują tysiące drobnych nakłuć poprzez które zostaje wprowadzony odpowiednio dobrany przez profesjonalistę koktajl substancji aktywnych.

Uwaga: w czasie zabiegu widoczne jest zaczerwienienie skóry, z możliwością punktowego krwawienia, bezpośrednio po zabiegu pacjent może odczuwać ciepło, lekkie pieczenie, zwiększoną tkliwość skóry

Zalecenia pozabiegowe po mezoterapii:

• po zabiegu mezoterapii można powrócić do codziennych czynności (mimo np. zaróżowienia skóry, można wykonać makijaż)
  • po 3-4 dniach może pojawić się delikatne drobnopłatkowe łuszczenie (nie dotykać, nie drapać)
  • zalecane jest nakładanie specjalnych kosmetyków pozabiegowych na poddane zabiegowi okolice celem  zmniejszenia obrzęku
  • należy całkowicie unikać słońca i solarium przez 6 tygodni po zabiegu

Dla zapewnienia najskuteczniejszej odnowy skóry zalecane są od 3 do 5 zabiegów mezoterapii mikroigłowej co 2-3 tygodnie. Aby efekt zabiegu utrzymał się, poleca się robić 2-3 pełne sesje w ciągu roku.

Przeciwwskazania: stany zapalne skóry, infekcje, wszelkie choroby zakaźne, aktywna opryszczka, aktywny trądzik, choroby nowotworowe, ciąża i okres karmienia piersią.